Dromen waarmaken

de deur naar jouw droomDromen is leuk, maar hoe leuk is het als je die dromen ook kunt realiseren?

“Nog leuker!” zul je ongetwijfeld zeggen en dan komt er meteen een maar achteraan. Althans bij veel mensen. Die beperking leg je dus jezelf op, want is dat echt nodig? Ik vraag me weleens af hoe vaak we ons (ja, ik ook!) LATEN beperken door dingen als geld, tijd, prioriteiten etc.

Je kunt ook zoeken naar een mogelijkheid om het wel te doen, wel die droom waar te maken. Zo’n droom kun je ook in stapjes realiseren, de weg er naartoe is namelijk erg leerzaam en interessant. Zeker als je wordt geholpen door anderen. Ja, dat kan!

Geld?
Is jouw probleem geld? Heb je wel eens berekend hoeveel geld je nodig hebt om je droom te realiseren, waarschijnlijk niet. Zal denk ik zoiets zijn als ‘veel’ of ‘teveel’ of ‘meer geld dan ik ooit heb’. En wat als je het wel eens uitrekent en het blijkt lang niet zoveel te zijn als je dacht. Wat doe je dan? Durf je dan de stap te zetten?

Tijd?
Is jouw probleem tijd? Hoeveel tijd denk je nodig te hebben om met je droom aan de slag te gaan? Ook hier kan het in stapjes. Wil je snel, dan zul je er veel tijd voor moeten vrijmaken. Ja inderdaad, vrijmaken! Wil of kun je niet veel tijd vrij maken en wellicht wel een aantal uren per week (4, 8, 12 uurtjes misschien), ook dan kun je aan de slag met je droom.

Mogelijkheden!
Het gaat dus om het zien van de mogelijkheden, het benutten van de middelen die je tot je beschikking hebt. En vraag om hulp. Dit laatste is voor velen erg moeilijk, dat heb ik zelf ook ervaren. Toch brengt die hulp je wel verder, ook je vader, moeder of buurvrouw die een keertje extra oppast valt hieronder. Hulp krijgen kan uit veel verschillende zaken bestaan.

Zelf coach en train ik startende business partners binnen ons bedrijfsconcept. Daarnaast begeleid ik ondernemers in het zicht krijgen op hun eigen business model, geef ik social media training zodat iemand het niet zelf uit hoeft te zoeken en bouw ik desgewenst ook de website. Zo help ik anderen bij het realiseren van hun dromen en omgekeerd zij mij ook. Een win-win situatie dus.

Overtuigd dat je niet langer hoeft te wachten tot alles perfect is? Hou dan deze mood vast en zet de eerste stappen. Kan ik je ergens bij helpen………neem contact op!

Over Sandra

Het is mijn persoonlijke missie om de verbinding bij en tussen mensen te realiseren. Door mensen te laten ontdekken wat ze écht leuk vinden, waar hun passie en kracht ligt en door hen bij hun werkelijke potentieel te brengen. Het pad dat ze van hieruit bewandelen laat ze maximaal profijt hebben van hun persoonlijk kapitaal.
Aside | Dit bericht werd geplaatst in Doelen/wensen, Inspiratie en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

