Ik ben er klaar mee!

sleutel naar succes‘Waarmee?’ zul je je wellicht afvragen. Nou met enkel negatieve berichtgeving in de kranten, met mensen die het moeilijk hebben, de ‘crisis’, de vele werklozen en vooral je bezig houden met de dingen waar je niets aan kunt veranderen.

Wat kun je wel veranderen? Heel simpel, door aan de slag te gaan met zaken waar je wel grip en invloed op hebt. Ben je niet tevreden met het leven dat je hebt en de dingen die je nu doet, dan is het aan jou om daar verandering aan te brengen. Rigoureus of stap voor stap, zolang jij maar de leiding hebt tijdens jouw reis van verandering.

Eng?
Eng? Ja natuurlijk! Je stapt uit het vertrouwde en veilige dat je al kent en laat iets nieuws toe. Het één bevalt je wel, het ander niet. Je wordt je bewust van wat er allemaal is en wat jij wilt. Maak keuzes als iets op je pad komt. Ga luisteren, want alleen door zelf een mening te vormen kun je goed kiezen. Een mening van een ander komt vanuit een ander referentiekader. Jouw referentiekader is uniek, maak er gebruik van.

Spannend
De eerste stap is eng, daarna wordt het spannend, leuk, boeiend en vooral inspirerend. Nieuwe wegen inslaan betekent nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe ideeën opdoen, andere vormen van inkomen herkennen. Bovenal betekent het kiezen voor een leven dat jij wilt, wat op dit moment bij jou past en wat je blij en gelukkig maakt. Jouw eigen pad bewandelen, zelf creëren en de successen vieren.

Mijn pad en doelen
Ik heb deze stap gezet en ben mijn eigen pad aan het bestormen. Soms struikel ik, vervolgens sta ik weer op, met of zonder hulp, en ga verder met mijn bestorming. Naast dat het goed voelt, brengt het mij steeds meer. Mijn doelen zijn duidelijk, mijn plan ook. Heb ik mijn doel bereikt dan is er altijd weer een ander of nieuw doel wat ik wil bereiken. Kan en doe ik dit alleen? Nee natuurlijk niet, ook ik kan hulp gebruiken, net zoals ik anderen help.

Dit proces begeleiden vind ik heel erg leuk. Hier zijn meerdere mogelijkheden voor en ik laat je er graag kennis mee maken.

Wil jij anders? Durf je anders? Doe dan ook anders, bel of mail me!

Over Sandra

Het is mijn persoonlijke missie om de verbinding bij en tussen mensen te realiseren. Door mensen te laten ontdekken wat ze écht leuk vinden, waar hun passie en kracht ligt en door hen bij hun werkelijke potentieel te brengen. Het pad dat ze van hieruit bewandelen laat ze maximaal profijt hebben van hun persoonlijk kapitaal.
Aside | Dit bericht werd geplaatst in Doelen/wensen, Inspiratie en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

